2200 гривень щомісяця: Які категорії переселенців у Дрогобицькій громаді можуть отримати допомогу від чеської організації?

2200 гривень щомісяця: Які категорії переселенців у Дрогобицькій громаді можуть отримати допомогу від чеської організації?

Внутрішньо переміщені особи, які проживають та зареєстровані на території Дрогобицької міської територіальної громади, зможуть отримувати грошові виплати. Фінансове забезпечення таких виплат покриває чеська неурядова організація «Людина в Біді».

Як повідомляють у профільному управлінні Дрогобицької РВА, грошову підтримку надаватимуть впродовж трьох місяців у розмірі 2220 гривень на одну особу грошовим переказом через АТ «Ощадбанк» або відділення «Укрпошти».

Серед категорій внутрішньо переміщених осіб, які можуть претендувати на отримання грошової допомоги, виокремлюють наступні:

-Багатодітні сім’ї;

-Сім’ї з дітьми, що очолює 1 батько(мати)/опікун;

-Сім’ї з людьми похилого віку (60+);

-Одинокі літні люди (60+);

-Вагітні жінки;

-Люди/діти з інвалідністю;

-Особи з хронічними захворюваннями/важкими фізіологічними станами;

-Сім’ї, що втратили члена сім’ї через воєнні дії;

-Особи, які отримали поранення/втрату кінцівок через воєнні дії.

Реєстрацію ВПО для отримання виплат представники організації «Людина в біді» планують розпочати вже з понеділка, 18 квітня, у приміщенні Центру культури і мистецтв «Каменяр» (вул. 22 Січня, 28, м.Дрогобич.). 

Графік прийому: з 10:00 до 18:00 з понеділка по п’ятницю.

Під час реєстрації внутрішньо переміщеним особам необхідно представити документи, що засвідчують особу: паспорт громадянина України, ідентифікаційний код та довідку реєстрації ВПО. 

Для зручності та меншого скупчення людей один член сім’ї може подати заявку на отримання допомоги за всіх решту. У цьому випадку необхідно надати документи, що підтверджують родинні відносини (за наявності). 

Допомога є обмеженою, тому після завершення реєстрації грошові виплати будуть надані найвразливішим категоріям внутрішньо переміщених осіб.

 

 

Офіційний телеграм-канал
Дрогобицької районної військової адміністрації
13:19