Протягом I - II кварталу 2015 року до Дрогобицької ОДПІ надійшло 11 письмових звернень від громадян.
Питання порушені у зверненнях стосувались в основному оподаткування доходів громадян отриманих у вигляді спадщини (дарування) та сплати військового збору(5 звернень), в частині інформування про ухилення від сплати податків (3 звернення в тому числі 1 дуплетне), щодо анулювання платника єдиного податку (1 звернення), щодо проведення контрольно-перевірочної роботи (1 звернення) та 1 скарга на неправомірні дії посадових осіб Дрогобицької ОДПІ при проведенні анулювання реєстрації платником єдиного податку.
Всі звернення розглядались неупереджено, об`єктивно та своєчасно і відповіді заявникам надано у терміни, відповідно до норм чинного законодавства.
В результаті розгляду звернення восьми заявників вирішено позитивно, двом надано роз’яснення та одне повернуто авторові відповідно до статті 5 Закону України “Про звернення громадян”
Для оперативного вирішення проблемних питань, що виникають у платників податків та громадян, у Дрогобицькій ОДПІ працює приймальня громадян. Начальником інспекції та його заступниками проведено 5 особистих прийоми громадян, питання яких вирішено позитивно.
Сектор комунікацій
Дрогобицької ОДПІ