Офіційний сайт Дрогобицької РДА » Офіційні документи » Розпорядження голови райдержадміністрації від 22 листопада 2013 року №344

Розпорядження голови райдержадміністрації від 22 листопада 2013 року №344

Автор: admin2 от 26-11-2013, 10:07
 (голосів: 0)

Про затвердження Порядку функціонування 

районної ланки Львівської територіальної

підсистеми єдиної державної системи

цивільного захисту

 

Відповідно до статей 6, 39 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», Кодексу цивільного захисту України та вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.02.1999 №140 «Про затвердження Порядку фінансування робіт із запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій»:

 

1. Затвердити Порядок функціонування Дрогобицької районної ланки Львівської територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту, що додається.

2. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.

 

 

 

 

Голова М.П. ВИННИЦЬКИЙ

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

Розпорядження голови

районної державної

адміністрації

22 листопада 2013 року № 343

 

 

 

Порядок

функціонування Дрогобицької районної ланки Львівської територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту

 

Вступна частина

 

1. Дрогобицька районна ланка Львівської територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту (надалі – районна ланка територіальної підсистеми) створена та діє згідно з вимогами Кодексу цивільного захисту України.

2. Органами управління територіальної підсистеми є:

районна державна адміністрація, її структурний підрозділ з питань цивільного захисту, житлово-комунального господарства та інфраструктури, та утворена нею районна комісія з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій;

сільські, селищні ради та утворені ними місцеві комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій (органи управління ланки територіальної підсистеми);

керівні органи підприємств, установ, організацій та утворені ними комісії з питань надзвичайних ситуацій.

3. До сил цивільного захисту належать:

сили та засоби, підпорядковані районній державній адміністрації та органам місцевого самоврядування району, територіальним підрозділам центральних органів виконавчої влади (включаючи підрозділи оперативно-рятувальної служби цивільного захисту та пожежно-рятувальні підрозділи (частини) Державної служби України з надзвичайних ситуацій), підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності;

аварійно-рятувальні служби;

добровільні формування цивільного захисту.

4. Територіальна підсистема залежно від масштабів і особливостей надзвичайної ситуації, що прогнозується або виникла, може функціонувати у режимах:

повсякденного функціонування;

підвищеної готовності;

надзвичайної ситуації;

надзвичайного стану.

5. Режим надзвичайного стану для районної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту тимчасово встановлюється у межах території, на якій введено правовий режим надзвичайного стану, відповідно до Закону України “Про правовий режим надзвичайного стану”.

6. Умови і порядок введення режимів підвищеної готовності та надзвичайної ситуації, завдання, порядок взаємодії суб’єктів, що залучаються до виконання завдань цивільного захисту щодо запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій у зазначених режимах визначаються цим Порядком.

 

Функціонування РАЙОННОЇ ЛАНКИ територіальної підсистеми

у повсякденному режимі

 

1. Режим повсякденного функціонування районної ланки територіальної підсистеми встановлюється за умов нормальної виробничо-промислової, радіаційної, хімічної, сейсмічної, гідрогеологічної, гідрометеорологічної, техногенної та пожежної обстановки та за відсутності епідемій, епізоотій, епіфітотій.

2. У повсякденному режимі встановлено наступний порядок діяльності органів управління та сил районної ланки територіальної підсистеми:

ведення спостереження і здійснення контролю за станом довкілля, обстановкою на потенційно небезпечних об'єктах і прилеглій до них території;

моніторинг обстановки та оцінка загрози виникнення надзвичайної ситуації і можливих її наслідків.

Для виконання цих завдань у районній ланці територіальної підсистеми області організовано цілодобове чергування на пункті управління райдержадміністрації (надалі – ПУ), районному відділі ГУ ДСНС України у Львівській області та в оперативно-координаційному центрі Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області (надалі – ОКЦ).

3. До оперативного чергового ПУ згідно з затвердженим Регламентом інформаційної взаємодії надходить інформація про поточний стан техногенно-екологічної обстановки, надзвичайні ситуації та некласифіковані події (порушення в роботі систем життєзабезпечення населення, дорожньо-транспортні пригоди, факти загибелі громадян з різних причин, виникнення стихійних природних явищ, аварії та катастрофи тощо) від:

старшого чергової зміни РВ ГУ ДСНСУ у Львівській області;

старшого чергової зміни ОКЦ;

райдержадміністрації (керівника структурного підрозділу з питань цивільного захисту, житлово-комунального господарства та інфраструктури і відповідального чергового райдержадміністрації) та органів місцевого самоврядування району;

диспетчерських служб хімічно-небезпечних об’єктів;

чергового Львівського регіонального центру з гідрометеорології;

оперативного чергового РВ Головного управління МВС України у Львівській області;

чергового філії “Дрогобицький райавтодор”;

чергового управління Укртрансінспекції у Львівській області;

оперативного чергового МВ управління СБУ у Львівській області;

чергового Львівської центральної рятувально-водолазної служби;

диспетчера Львівського обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф;

диспетчера міського комунального підприємства “Дрогобицька станція швидкої медичної допомоги”;

диспетчера Дрогобицького РЕМ ПАТ “Львівобленерго”;

диспетчера Бориславського РЕМ ПАТ “Львівобленерго”;

диспетчера управління магістральних газопроводів “Львівтрансгаз”;

диспетчера Дрогобицької філії «Магістральні нафтопроводи Дружба” ВАТ “Укртранснафта”;

диспетчера філії «Дрогобицьке управління по експлуатації газового господарства» ПАТ “Львівгаз”;

диспетчера Дрогобицького Цеху ТП № 5 ЛФ ПАТ “Укртелеком”;

чергового Територіального управління Держгірпромнагляду України у Львівській області.

4. Оперативні чергові ПУ , райдержадміністрації та ОКЦ:

4.1. Постійно обмінюються інформацією;

4.2. Узагальнюють отриману інформацію та готують для керівництва райдержадміністрації письмову доповідь (надають інформацію про оперативну обстановку з питань надзвичайних ситуацій та інші небезпечні події на території району за минулу добу станом на 08:00 год.), а також двічі на день станом на 04:00 та 16:00 год. інформують старшого оперативного чергового територіального органу Державної служби України з надзвичайних ситуацій про погодні умови, радіаційний фон та обстановку на території району.

4.3. При отриманні повідомлення про виникнення некласифікованої події, загрозу або виникнення надзвичайної ситуації:

негайно доповідають керівнику структурного підрозділу з питань цивільного захисту, житлово-комунального господарства та інфраструктури райдержадміністрації та начальникові РВ Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області;

протягом 30 хв. після отримання повідомлення готують письмову доповідь керівництву райдержадміністрації та надсилають її факсом до керівника структурного підрозділу з питань цивільного захисту облдержадміністрації для доповіді голові облдержадміністрації;

у подальшому діють відповідно до вказівок керівника структурного підрозділу з питань цивільного захисту, житлово-комунального господарства та інфраструктури райдержадміністрації, та начальника РВ Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області відповідно до вимог інструкцій.

5. Керівник структурного підрозділу з питань цивільного захисту, житлово-комунального господарства та інфраструктури райдержадміністрації, та начальник РВ Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області:

5.1. Щоденно в установленому порядку інформують керівництво райдержадміністрації про стан справ на території району (письмово надають інформацію про оперативну обстановку з питань надзвичайних ситуацій та інші небезпечні події на території району за минулу добу станом на 08:00 год.).

5.2. При отриманні повідомлення про загрозу або виникнення надзвичайної ситуації негайно телефоном інформують:

- керівника структурного підрозділу з питань цивільного захисту облдержадміністрації та начальника Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області;

- голову (заступників голови) райдержадміністрації та надають пропозиції щодо:

необхідності встановлення режиму функціонування органів управління та сил районної ланки територіальної підсистеми (підвищеної готовності або надзвичайної ситуації);

введення в дію відповідних планів і залучення сил цивільного захисту.

6. Голова райдержадміністрації:

6.1. Організовує роботу щодо збору інформації про поточний стан техногенної-екологічної обстановки, надзвичайні ситуації та некласифіковані події (порушення в роботі систем життєзабезпечення населення, дорожньо-транспортні пригоди, факти загибелі громадян з різних причин, виникнення стихійних природних явищ, аварії та катастрофи тощо) на території відповідних адміністративно-територіальних одиниць та надання двічі на добу (за станом на 6:00 та 18:00 год.) доповідей оперативному черговому ПУ (виконання цих заходів здійснюють відповідальні чергові райдержадміністрацій);

6.2. При загрозі або виникненні надзвичайної ситуації терміново особисто телефоном інформують про такі факти голову облдержадміністрації. Через працівників підрозділу з питань цивільного захисту інформують оперативного чергового ПУ з наступним підтвердженням інформації письмово, протягом 30 хв. після виникнення.

6.3. У подальшому діють відповідно до розпоряджень голови облдержадміністрації, його заступників та Порядку функціонування районної ланки територіальної підсистеми.

7. Керівник структурного підрозділу з питань цивільного захисту, житлово-комунального господарства та інфраструктури райдержадміністрації, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади при загрозі або виникненні надзвичайної ситуації на об’єктах підпорядкованої галузі терміново особисто телефоном інформують першого заступника голови районної державної адміністрації і в подальшому письмово, протягом 30 хв., інформують оперативного чергового ПУ області та ОКЦ Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області.

 

 

Функціонування РАЙОННОЇ ЛАНКИ територіальної підсистеми

у режимі підвищеної готовності

 

1. Режим підвищеної готовності встановлюється тимчасово у разі загрози виникнення надзвичайної ситуації залежно від прогнозованих наслідків і можливого рівня надзвичайної ситуації в повному обсязі або частково для окремих її ланок.

2. Рішення про встановлення зазначеного режиму функціонування приймає голова обласної державної адміністрації-начальник цивільного захисту області, та голова районної державної адміністрації – начальник цивільного захисту району, яке оформляється їхніми наказами.

У режимі підвищеної готовності продовжується виконання заходів, визначених для режиму повсякденної діяльності та додатково:

3. На підставі зазначеного вище наказу керівник структурного підрозділу з питань цивільного захисту райдержадміністрації через районну автоматизовану систему централізованого оповіщення та інші засоби оповіщення та зв’язку:

доводить наказ до визначених у ньому відповідальних виконавців;

проводить оповіщення членів районної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій (надалі – районна комісія), а у разі потреби-також і членів районної евакуаційної комісії.

4. Районна комісія (у разі потреби також районна евакуаційна комісія) приймає рішення про:

формування оперативних груп комісії, структурних підрозділів райдержадміністрації та інших органів управління районної ланки територіальної підсистеми з метою проведення розвідки, виявлення причин погіршення обстановки безпосередньо в районі можливого виникнення надзвичайної ситуації та підготовки пропозицій щодо її нормалізації;

посилення роботи, пов'язаної з веденням спостереження та здійсненням контролю за станом довкілля, обстановкою на потенційно-небезпечних об'єктах і прилеглій до них території, прогнозуванням можливості виникнення надзвичайної ситуації та її масштабів;

приведення в стан підвищеної готовності наявних сил і засобів та залучення додаткових сил, уточнення планів їх дій і переміщення у разі необхідності в район можливого виникнення надзвичайної ситуації;

проведення заходів щодо запобігання виникненню надзвичайної ситуації;

запровадження цілодобового чергування членів районної комісії.

5. Оперативні чергові райдержадміністрації, ПУ та ОКЦ здійснюють збір інформації про розвиток подій та її узагальнення.

6. Керівник структурного підрозділу з питань цивільного захисту райдержадміністрації та РВ Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області:

організують роботу щодо аналізу інформації про розвиток подій та попередньої оцінки оперативної обстановки;

готують та надають голові райдержадміністрації, оперативному черговому облдержадміністрації, голові районної комісії, а у разі потреби, також і голові районної евакуаційної комісії, доповіді про реальну оперативну обстановку на території району та проекти відповідних рішень, організаційних, інформаційних, плануючих і розпорядчих документів;

здійснюють доведення прийнятих рішень (розпоряджень, вказівок) до виконавців та організують контроль за їх виконанням;

організують взаємодію між органами управління районної ланки територіальної підсистеми, оперативними групами та силами цивільного захисту, залученими до виконання заходів і запобігання виникненню надзвичайної ситуації, координують їх дії.

 

Функціонування районної ланки територіальної підсистеми

у режимі надзвичайної ситуації

 

1. Режим надзвичайної ситуації встановлюється тимчасово у разі виникнення надзвичайної ситуації з тяжкими наслідками для районної ланки територіальної підсистеми у повному обсязі або частково для окремих її зон.

2. Рішення про встановлення зазначеного режиму функціонування приймає голова обласної державної адміністрації, голова районної державної адміністрації за пропозицією районної комісії. Це рішення оформляється наказом начальника цивільного захисту області та наказом начальника цивільного захисту району.

У режимі надзвичайної ситуації продовжується виконання заходів, визначених для режиму підвищеної готовності.

3. На підставі зазначеного вище наказу керівник структурного підрозділу з питань цивільного захисту райдержадміністрації через районну автоматизовану систему централізованого оповіщення та інші засоби оповіщення та зв’язку:

доводить наказ до визначених у ньому відповідальних виконавців.

проводить оповіщення членів районної комісії, а у разі потреби, також і членів районної евакуаційної комісії.

4. Оперативні групи районної комісії, структурних підрозділів райдержадміністрації та інших органів управління територіальної підсистеми переміщуються у район виникнення надзвичайної ситуації.

5. Районна комісія:

на підставі інформації оперативних груп за пропозиціями керівника структурного підрозділу з питань цивільного захисту, житлово-комунального господарства та інфраструктури районної державної адміністрації та начальника РВ Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області визначає межі території, на якій виникла надзвичайна ситуація, та організовує опрацювання матеріалів, необхідних для попередньої класифікації та обґрунтованого визначення рівня такої ситуації;

здійснює організацію заходів з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій до призначення керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;

готує пропозиції щодо залучення матеріально-технічних ресурсів районного резерву та використання коштів резервного фонду районного бюджету для ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.

6. У разі виникнення надзвичайної ситуації районного рівня голова районної державної адміністрації призначає керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації (першого заступника або заступника голови районної державної адміністрації).

7. До прибуття керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації його обов’язки виконує керівник підрозділу (служби, формування) сил цивільного захисту або оперативної групи, який прибув до зони надзвичайної ситуації першим.

Якщо надзвичайна ситуація сталася:

 

на режимному об’єкті, який перебуває у сфері управління відповідного центрального органу виконавчої влади, питання призначення керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації вирішується цим органом;

на потенційно небезпечному об’єкті або об’єкті підвищеної небезпеки до прибуття керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації його обов’язки виконує диспетчер об’єкта або особа старшого інженерно-технічного персоналу, яка перебуває на зміні.

8. У разі ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, яка за характером і наслідками не потребує спеціального призначення керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, обов’язки такого керівника забезпечує керівник аварійно-рятувальної служби, що виконує ліквідацію наслідків цієї надзвичайної ситуації.

9. На час ліквідації наслідків надзвичайної ситуації у підпорядкування керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації переходять усі аварійно-рятувальні служби, що залучаються до ліквідації таких наслідків.

10. Залежно від обставин, що склалися у зоні надзвичайної ситуації, керівник робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації самостійно приймає рішення щодо:

здійснення заходів з евакуації;

зупинення діяльності суб’єктів господарювання, розташованих у зоні надзвичайної ситуації, та обмеження доступу населення до такої зони;

залучення в установленому порядку до проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт необхідних транспортних засобів, іншого майна суб’єктів господарювання, розташованих у зоні надзвичайної ситуації, аварійно-рятувальних служб, а також громадян за їх згодою;

зупинення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, якщо виникла підвищена загроза життю або здоров’ю рятувальників та інших осіб, які беруть участь у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації;

інші рішення, необхідні для ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та забезпечення безпеки постраждалих.

11. Керівник робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації утворює робочий орган – штаб з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації (надалі – штаб). Штаб здійснює безпосередню організацію і координацію аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.

Керівництво роботою штабу здійснює керівник структурного підрозділу з питань цивільного захисту, житлово-комунального господарства та інфраструктури районної державної адміністрації.

До складу штабу входять працівники РВ Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області, керівники аварійно-рятувальних служб, що беруть участь у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, представники або експерти відповідних центральних органів виконавчої влади, районної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками).

Штаб з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації розгортається і працює, як правило, у районі виникнення надзвичайної ситуації.

На період функціонування штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації оперативні чергові райдержадміністрації, ПУ і ОКЦ та робочі групи структурного підрозділу з питань цивільного захисту райдержадміністрації та РВ Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області безпосередньо взаємодіють з ним і забезпечують його роботу.

12. Для забезпечення роботи штабу на місці виникнення надзвичайної ситуації силами РВ Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області розгортається рухомий (польовий) пункт управління та забезпечується його робота.

13. Рішення керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації оформляється розпорядженням. Підготовка розпоряджень керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, їх реєстрація в установленому порядку після підписання, доведення до виконавців та контроль за їх виконанням здійснюється штабом. Розпорядження керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації є обов’язковими для виконання всіма суб’єктами, які беруть участь у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, а також громадянами та суб’єктами господарювання, що знаходяться у зоні надзвичайної ситуації.

14. Ліквідація наслідків надзвичайної ситуації включає аварійно-рятувальні та невідкладні роботи, а також відновні роботи тривалого характеру. Роботи з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації проводяться цілодобово із залученням усіх наявних сил і спеціальної техніки до їх повного завершення.

15. Аварійно-рятувальні роботи виконуються силами цивільного захисту постійної готовності (підрозділи Оперативно-рятувальної служби та пожежно-рятувальні підрозділи (частини) Державної служби України з надзвичайних ситуацій, аварійно-рятувальними службами, підрозділами екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, швидкої медичної допомоги, аварійно-технічними бригадами підприємств, які забезпечують функціонування систем життєзабезпечення).

16. Невідкладні роботи проводяться з метою створення умов для подальшого проведення відновних робіт, уникнення подальших руйнувань і втрат, відновлення об’єктів життєзабезпечення (електро-, газо-, тепло- та водопостачання) та нормальних умов життєдіяльності населення у постраждалих районах, відновлення: дорожньої інфраструктури; транспортного сполучення між усіма населеними пунктами; міжміських, приміських пасажирських перевезень; покрівель житлових будинків різної форми власності, закладів освіти, охорони здоров’я, культури, соціального захисту тощо силами підрозділів Оперативно-рятувальної служби та пожежно-рятувальних підрозділів (частин) Державної служби України з надзвичайних ситуацій, аварійно-технічними бригадами підприємств, які забезпечують функціонування систем життєзабезпечення, комунальних підприємств, підприємств, на балансі яких знаходяться об’єкти, що зазнали негативного впливу наслідків надзвичайної ситуації.

17. Відновні роботи тривалого характеру виконуються при відновленні складних в інженерному відношенні об’єктів житлово-комунального та автодорожнього господарства, протипаводкових споруд у межах населених пунктів, які потребують значних обсягів фінансування та тривалого в часі технологічного циклу. До їх проведення органами державної влади, органами місцевого самоврядування, суб’єктами господарювання залучаються ліцензовані будівельні організації на договірній основі у порядку, визначеному чинним законодавством.

18. Залучення сил цивільного захисту до ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій здійснюється згідно з планами реагування на надзвичайні ситуації, планами взаємодії органів управління та сил цивільного захисту у разі виникнення надзвичайних ситуацій, а також планами локалізації і ліквідації наслідків аварії.

19. Рішення про залучення сил цивільного захисту приймають органи управління, яким підпорядковані такі сили, на підставі звернень органів державної влади, органів місцевого самоврядування, суб’єктів господарювання, на території яких виникла надзвичайна ситуація, або керівник робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації відповідно до її рівня.

У надзвичайних ситуаціях сили і засоби функціональних підсистем підпорядковуються територіальній підсистемі.

20. Районна державна адміністрація та органи місцевого самоврядування:

організують життєзабезпечення населення в зоні надзвичайної ситуації, на маршрутах евакуації і в місцях розміщення евакуйованого населення, за встановленими нормами і нормативами, включаючи забезпечення водою, продуктами харчування, предметами першої необхідності, місцем для тимчасового проживання, виробами медичного призначення, лікарськими засобами та комунально-побутовими послугами, а також транспортне та інформаційне забезпечення;

забезпечують стале функціонування об'єктів економіки та життєзабезпечення і надання послуг населенню;

організовують постійний контроль за станом довкілля на території, що зазнала впливу наслідків надзвичайної ситуації, обстановкою на аварійних об'єктах і прилеглій до них території через існуючу мережу спостереження та лабораторного контролю;

інформування вищестоящих органів влади щодо рівня надзвичайної ситуації та вжитих заходів, пов'язаних з реагуванням на цю ситуацію;

оповіщення населення та надання йому необхідних рекомендацій щодо поведінки в умовах, які склалися.

21. Після ліквідації наслідків надзвичайної ситуації керівник робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації надає голові районної державної адміністрації пропозицію щодо переведення органів управління і сил цивільного захисту територіальної підсистеми до функціонування у режимі повсякденного функціонування, та в подальшому - звіт про прийняті рішення і перебіг подій під час ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.

 

Матеріальне та фінансове забезпечення
ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій

 

1. Ліквідація наслідків надзвичайних ситуацій відповідно до їх рівнів потребує залучення матеріальних і фінансових ресурсів.

2. Матеріальне забезпечення ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій проводиться:

на окремих об’єктах - за рахунок завчасно створених на цих об’єктах резервів матеріально-технічних ресурсів, з наступним відновленням їх запасів до встановлених норм за рахунок власних коштів, та місцевих резервів матеріально-технічних ресурсів (за потреби);

на адміністративних територіях - за рахунок завчасно створених місцевих резервів матеріально-технічних ресурсів, з їх наступним відновленням до встановлених норм за рахунок коштів місцевих бюджетів, і регіонального резерву матеріально-технічних ресурсів (за потреби);

на території району - за рахунок завчасно створеного районного резерву матеріально-технічних ресурсів з його наступним відновленням до встановлених норм, за рахунок коштів районного бюджету.

3. В районі розробку Програми створення районного резерву матеріально-технічних ресурсів, його накопичення, зберігання, вирішення питань доставки до місця проведення відновних робіт і контроль за використанням покладено на структурний підрозділ з питань цивільного захисту, житлово-комунального господарства та інфраструктури райдержадміністрації. Створення районного резерву матеріально-технічних ресурсів проводиться за рахунок коштів районного бюджету відповідно до затвердженої Програми.

4. Фінансове забезпечення заходів з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій проводиться за рахунок власних коштів суб’єктів господарювання, резервних фондів місцевих, обласного та державного бюджетів. Використання коштів резервних фондів регулюється постановою Кабінету Міністрів України від 29 березня 2002 року №415 “Про затвердження Порядку використання коштів резервного фонду бюджету” (із змінами).

5. Відповідно до рівня надзвичайної ситуації резервні фонди місцевих, обласного та держаного бюджетів залучаються для ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій:

об’єктового рівня - власних коштів суб’єктів господарювання та резервних фондів місцевих бюджетів (за потреби);

місцевого рівня - власних коштів суб’єктів господарювання, резервних фондів місцевих бюджетів та обласного бюджету (за потреби);

регіонального (державного) рівня - власних коштів суб’єктів господарювання, резервних фондів місцевих, обласного та державного бюджетів.

6. Організаційну роботу щодо використання резервних фондів місцевих бюджетів організовують структурний підрозділ з питань цивільного захисту, житлово-комунального господарства та інфраструктури райдержадміністрації спільно зі структурними підрозділами з питань економіки та фінансів; обласного та державного резервних фондів – департамент з питань цивільного захисту облдержадміністрації спільно з департаментом економічного розвитку, інвестицій, торгівлі та промисловості облдержадміністрації та департаментом фінансів облдержадміністрації.

7. Кошти, виділені на ліквідацію надзвичайних ситуацій, використовуються для:

проведення пошуково-рятувальних, аварійно-відновних та інших невідкладних робіт з метою усунення безпосередньої загрози життю і здоров'ю людей, що виникла внаслідок цих ситуацій;

надання відповідно до чинного законодавства матеріальної допомоги потерпілим внаслідок надзвичайних ситуацій;

розгортання та утримання тимчасових пунктів проживання і харчування потерпілих;

проведення евакуаційних заходів;

забезпечення дій рятувальних та інших підрозділів або організацій, залучених до ліквідації надзвичайних ситуацій;

завчасного реагування на загрозу виникнення надзвичайної ситуації, недопущення або пом'якшення її можливих наслідків.

Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або увійти на сайт під своїм іменем.

Коментарі:

Залишити коментар
 

Шановні відвідувачі, Ви
переглядаєте офіційну сторінку
Дрогобицької РДА.
м.Дрогобич 2011р. drda@meta.ua