Про внесення змін до розпорядження голови райдержадміністрації від 09.07.2012 № 318
-
Керуючись ст. 45 Закону України “Про місцеві державні адміністрації”, постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 1999 року №2263 “Про затвердження Типового регламенту місцевої державної адміністрації” (зі змінами), розпорядженням голови Львівської обласної державної адміністрації від 19 вересня 201 3 року №633/0/5-13:
- Внести зміни та доповнення до Регламенту Дрогобицької районної державної адміністрації, а саме:
- 1.1. Пункт 125 Регламенту викласти в такій редакції: “проекти доручень візують заступник голови райдержадміністрації (відповідно до розподілу функціональних обов’язків), керівник апарату райдержадміністрації, завідувач юридичного сектору апарату райдержадміністрації, завідувач сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної роботи, запобігання та виявлення корупції апарату райдержадміністрації (у випадках коли проект доручення стосується питань взаємодії з правоохоронними органами), начальник загального відділу апарату райдержадміністрації (редактор), керівник структурного підрозділу (головний розробник доручення), виконавець.
- 1.2. Пункт 128 Регламенту викласти в такій редакції: “листи за підписом голови райдержадміністрації візують керівник апарату райдержадміністрації, заступник голови райдержадміністрації (відповідно до розподілу функціональних обов’язків), завідувач юридичного сектору апарату райдержадміністрації (у разі наявності в листах правових норм або юридичного обгрунтування), завідувач сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної роботи, запобігання та виявлення корупції апарату райдержадміністрації (у випадках коли лист стосується питань взаємодії з правоохоронними органами), начальник загального відділу апарату райдержадміністрації (редактор), керівник структурного підрозділу (головний розробник листа), виконавець структурного підрозділу райдержадміністрації (виконавець-розробник листа).
- 1.3. Пункт 129 Регламенту викласти в такій редакції: “листи за підписом заступників голови райдержадміністрації візують завідувач юридичного сектору апарату райдержадміністрації (у разі наявності в листах правових норм або юридичного обгрунтування), завідувач сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної роботи, запобігання та виявлення корупції апарату райдержадміністрації (у випадках коли лист стосується питань взаємодії з правоохоронними органами), начальник загального відділу апарату райдержадміністрації (редактор), керівник структурного підрозділу (головний розробник листа), виконавець структурного підрозділу райдержадміністрації (виконавець-розробник листа).
- 2. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови райдержадміністрації О. Філіпенка.
- Голова М.П. ВИННИЦЬКИЙ