Офіційний сайт Дрогобицької РДА » Соціальний захист населення » Про виплату державних допомог окремим категоріям громадян - особам, які тимчасово переселені з АР Крим, м.Севастополя та південно- східних областей України

Про виплату державних допомог окремим категоріям громадян - особам, які тимчасово переселені з АР Крим, м.Севастополя та південно- східних областей України

Автор: admin1 от 13-11-2014, 13:14
 (голосів: 1)

Про виплату державних допомог окремим категоріям громадян - особам, які тимчасово переселені з АР Крим, м.Севастополя та південно- східних областей УкраїниЗ метою забезпечення виплати державної допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, дітям – інвалідам та інвалідам з дитинства, тимчасової державної допомоги дітям (далі –соціальна допомога) – громадянам України, які переселилися з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції в інші регіони України, інформуємо наступне.
Особи, які звертаються за призначенням виплати соціальної допомоги, подають до управління соціального захисту населення за фактичним місцем проживання такі документи - копію паспорта громадянина України та документи, передбачені чинним законодавством для відповідного виду допомоги.
Згідно з чинним законодавством державні допомоги призначаються протягом 10 днів.
При зверненні одержувача соціальної допомоги за продовженням її виплати він подає до управління соціального захисту населення копії паспорта громадянина України та ідентифікаційного номера.
Для оперативного прийняття рішення щодо продовження виплати допомоги за тимчасовим місцем проживання управління соціального захисту населення в одноденний термін надсилає запит щодо отримання електронної особової справи одержувача допомоги до державного підприємства «Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики» (далі -ІОЦ).
ІОЦ протягом трьох робочих днів формує електронну справу одержувача допомоги, направляє її до управління соціального захисту населення за фактичним місцем проживання одержувача та інформує управління соціального захисту населення за місцем реєстрації одержувача допомоги про продовження виплати соціальної допомоги за його фактичним місцем проживання.
Після отримання управлінням соціального захисту населення електронної справи одержувача виплата соціальної допомоги продовжується за фактичним місцем проживання одержувача без довідки-атестата з місця реєстрації.
Виплата соціальної допомоги на підставі електронної справи продовжується з місяця звернення одержувача до управління соціального захисту населення за місцем фактичного проживання.
У разі неотримання соціальної допомоги за попереднім місцем проживання виплата допомоги поновлюється за весь період її невиплати після отримання довідки – атестата.
У разі неможливості подання одержувачем даних про доходи та майновий стан своєї сім»ї при зверненні за соціальною допомогою, що надається із врахуванням сукупного доходу сім'ї (державна соціальна допомога малозабезпеченим сім'ям, допомога на дітей одиноким матерям, допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування), одержувачі особисто вносять зазначені дані до Декларації про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги, затвердженої наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 22.07.2003р. № 204, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 13.08.2003р. за № 709/8030.
З метою попередження подвійних виплат одержувачам соціальної допомоги рекомендуємо вести окремий облік одержувачів, яким призначена допомога на підставі електронної справи, та здійснювати перевірку шляхом направлення запитів до ІОЦ.
ІОЦ у тижневий термін з дати отримання такого запиту інформує управління соціального захисту населення про результати перевірки.

Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або увійти на сайт під своїм іменем.

Коментарі:

Залишити коментар
 

Шановні відвідувачі, Ви
переглядаєте офіційну сторінку
Дрогобицької РДА.
м.Дрогобич 2011р. drda@meta.ua